Tuesday, March 1, 2011

KINI KEMBALI


CUKUP INDAH - ALIF AZIZ

SEDETIK LEBIH - ANUAR ZAIN

KEDUA-DUANYA ADALAH LAGU YG CUKUP MENDALAM DAN JUGA PENUH ERTI BUAT DIRIKU....

1st MARCH 2011.
Kini aku kembali setalah sekian lama menyepi. Kini aku juga makin mantap dalam kehidupan. Dari pelbagai aspek n sudut aku kini sudah mantap dan stabil. Bermula dari bawah dan kini aku sudah berada pada tahap yang kukuh.

Sedikit sejarah perkembangan diriku.

-Aku bekerja di RHB Bank Berhad di Jalan Tun Razak. Sgt bertuah aku dapat terus keje selepas aku tamat pengajian tahun lepas bulan 8.

- Aku juga dapat tawaran menyambung pengajian siswazah ke Luar Negara (UK) tp xde rezeki juga coz IELTS kantoi.

- Myb nasib nak sambung pengajian di UK tak kesampaian. Tetapi aku sambung master di Local University iaitu di UM dan juga aku tolak tawaran itu akhirnya. Mungkin aku terlalu sibuk dgn kerja bank dan jugak aku buar free land teater muzikal dan banyak acting sementara mengajar di Pusat Tuisyen juga.

- Alhamdulillah rezeki melimpah ruah dan Insya Allah aku akan juga sambung pengajianku ke tahap yg lebih tinggi.

p/s: Itu serba sedikit cerita semasa kehilanganku suatu ketika dahulu~ Hihi~


Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

2 comments:

kHai said...

ouhh, tu je laa pasal u kan?

ashraf said...

awesome kau... graduates ukm cepat dpt kerja kann. kawan aku pon skang kat maybank ;]

VIDEO

ENTER-TAB1-CONTENT-HERE

RECENT POSTS

ENTER-TAB2-CONTENT-HERE

POPULAR POSTS

ENTER-TAB3-CONTENT-HERE
 

ZOOM IN Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha