Sunday, August 2, 2009

Pengalaman balik kampung sebelah mama kt Rawang...


nie time tunggu train nk pulang ke UKM...hehe...lama gler la tunggu train td..dekat sejam lebih..aduyai...

nie kt dalam ruang tamu umah pas penat bentang carpet..hehe...

nie time majlis khartam Quran..sepupu aku Faiz n Fikri..hehe...

nie plak kakak sepupu aku...kak ita..paling sempoi n sporting...dia bdk Uitm Shah Alam tahun akhir...ingat ea kak Ita t kita karok sama2 lg k..hehe...

nie time bohsan tunggu train dok sempat lg mencapap amek pic sendiri...hehe...

rajin gler...cucu sape nie..mzt la cucu tok mat...hehe..

nie juadah n jamuan mlm kenduri tue..yg best nyer sume nyer lauk kegemaranku..de sambal udang petai n tempuyak petai...aduyai...lapo la plak...sedap2..

nie time ptg berehat kt buaian ngan adik aku angah...smbil2 wat ketupat ngan kak Ita...hehe...

nie sume sepupu aku yg kecik2...sempat lg mandi kolam..nmpk kecik je tp besar wooo...hehe..

hah...nie la banglo kediaman nenek kesayangan ku...dah lain dah kulihat sbb dekat setahun xbalik..hehe...

Hye sume....ari sabtu 1hb ritue aku balik kmpg aku kt Rawang jerk..tp jauh la gk..sbb xtahan nk tunggu train...lembab gler la...pas2 dh la cm ikan sardin dlm tue...hehe..normal la kn klau naik KTM...hehe...aku blek kpg sbb de kenduri ahli keluarga ku..sorry la dak2 pomanih..den xpat nk jemput korunk...jgn mrajok ea...hehe...ramai gler la sedara mara ku berkumpul kt umah nenek aku...mmg happening n best gler la..yg nyer time opah2 n wan2 aku melatah...aduyai...naik sakit perut dibuat nyer...dpt la gk aku pkai inai tp sikit je la...n pas basuh terus ilang..hehe...btw, mmg seronok la...hehe...t raya nk balik lg...

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 comments:

VIDEO

ENTER-TAB1-CONTENT-HERE

RECENT POSTS

ENTER-TAB2-CONTENT-HERE

POPULAR POSTS

ENTER-TAB3-CONTENT-HERE
 

ZOOM IN Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha