Monday, July 13, 2009

Tarian sewaktu di UKM...


Kenangan sewaktu join tarian di UKM adalah satu pengalaman yg menarik dalam hidup ku...
walaupon aku dicemuh dan dikutuk join tarian ukm tp aku seronok dan juga aku tak hipokrit. untuk pengetahuan semua, aku menari sejak kecik lagi di bangku sekolah rendah lg...aku ikot semua klinik dan bengkel tarian...alhamdulillah....aku boleh menari dalam pelbagai bentuk tarian samada asli, kreatif, kontemporari dan juga moden...hehe....kalau nk dikira sijil tarianku mencecah berpuluh2...xterkiralah..hehe....


make up lebat wooo..hehe...

ngan geng2 senandika tarian...rindu kt korunk sume....

pakaian tarian kreatif dan kteorg juara tarian kreatif...chaiyok2...

pakaian tarian zapin asli...tmpt kedua pon jd la...hehe...

joget pahang dan joget malaysia...

tarian nirmala semperna pesta ang pau ukm...

aku di tengah2...hehe...

zapin di Palm Garden IOI Resort Putrajaya semperna Dinner Fakulti Biotek UPM..kami diundang ke sana...Syabas...

inilah member2 aku yg bersama2 ku membuat step n salu maki hamun time praktis tarian...akhirnya kami menang...hehe....

TQ abg zul sbb baju yg cantik n lawa telah melayakkan kami memegang anugerah pakaian paling cantik n popular..menang lagi...hehe....

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

8 comments:

MofizPutra.com said...

nice ar..heheh..emmm dh lama tk tengak dak tu menari.. heheh..

nazree fazley said...

hehe...dh pencen la menari nie..

DanieL AdiE said...

wah2...
hebat menari rupenye..

nazree fazley said...

xdela sgt...hehe...
biasa2 aje....

ziha said...

wahh..gambar2 nih...teringat mse2 zaman kite bongga dulu kan??? haha..
skarang da x bongga da..huhu...

nazree fazley said...

a'ah....btol2...
kenangan silam la konon..
hanya tinggal kenangan..hehe....

ziha said...

huhu..sedeh2..jgn ckp mcm tuh..
tp mmg da retired da skrg ni..
xnk lg dah..

nazree fazley said...

hehe..tau xpe kn..kekdg tue rindu gk...tp..nk wat cmner kn..hehe...

VIDEO

ENTER-TAB1-CONTENT-HERE

RECENT POSTS

ENTER-TAB2-CONTENT-HERE

POPULAR POSTS

ENTER-TAB3-CONTENT-HERE
 

ZOOM IN Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha