Friday, July 31, 2009

PERKAHWINAN ABG SEPUPU KU...hehe....


time nie ngan tunggu pengantin perempuan kuar..tp time tue kena bayar tol la plak...kena berbalas pantun...cuak gler la time tue..aduyai....

perarakan pengantin....merah gler la baju..hehe...

nie hantaran lelaki kepada perempuan....sume mama aku yg wat...hehe...jgn jeles k....de 11 dulang semua nyer..hehe...

yg nie plak hantaran perempuan kepada pihak lelaki...de 9 dulang la...hehe...

time nie nk kuar berarak ke pelamin umah perempuan....berpeluh2 kami berdua...haha...


hehe...nie time abg sepupu aku bersanding..ewah..aku dh rasa naik pelamin tp bkn sbg pengantin k...tp sebagai pengapit lelaki jerk....haha...gerun gler la time tue...wan aku siap bole kata t org ramai bkn tgk pengantin tp dieorg akan tgk pengapit lelaki..hahaha...klaka je wan aku tue..hehe...
slamat pengantin baru ea ABG AMY...dah xbole nk jd cm budak2 k..hehe...
satu pengalaman yg xkn aku lupakan...seronok gler la....hehe...

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 comments:

VIDEO

ENTER-TAB1-CONTENT-HERE

RECENT POSTS

ENTER-TAB2-CONTENT-HERE

POPULAR POSTS

ENTER-TAB3-CONTENT-HERE
 

ZOOM IN Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha