Monday, April 19, 2010

10 ciri Lelaki Casanova


1. Di awal perkenalan, si dia menjadi insan yang paling mulus. Apa sahaja yang kamu mahu semuanya akan di penuhi. namun harus di ingat semua itu hanya mampu bertahan tidak lebih sebulan. Sedikit demi sedikit si dia akan menunjukkan taringnya


2. Sentiasa kemas dan perwatakannya seperti berada, tapi sebenarnya poket kosong. Kalau ada pun cuma untuk buat pelaburan memikat kamu di awal perkenalan kemudian duit kamu pulalah jadi mangsa


3. Lelaki kasanova tidak pernah patuh pada janji, tengok sahaja setiap kali kamu keluar dating. Siapa yang akan sampai dahulu.


4. Sering beri pelbagai alasan apabila kesilapannya dapat dikesan. Lebih jelas lagi dia juga sering mempersalahkan orang lain atas kesalahanya sendiri.


5. Mementingkan kekemasan diri dan pakaian yang dipilih juga bukan calang-calang jenama. Maklumlah nak memikat ramai mangsa.


6. Baru kenal tidak sampai seminggu sudah berani mahu sentuh-sentuh di bahagian yang sensitif. Sengaja mahu menggoda kamu untuk pergi lebih jauh.


7. Apabila keluar dengannya, sia selalu tunjuk macho depan kamu. Ada masanya dia akan menegur perempuan lain dengan ramah di depan kamu. Kononnya mahu buktikan pada kamu si dia tidak curang di belekang kamu. tetap dia memang peramah dengan semua orang.


8. Selepas sebulan berkawan, si dia berani minta wang untuk di pinjam. tanpa sengan silu si dia memintanya daripada kamu.. Ha… alasan yang diberikan untuk meminjam itu mmg konkrit dan silap-silap hari bulan kamu akan termakan dengan kata-kata manisnya.


9. Lelaki kasanova biasanya mempunyai paras rupa yang agak tampan sebab itulah perempuan muda cair dan jadi mangsa. jangan mudah percaya pada wajah tetapi percayalah pada hati.


10. Jarang bercerita tentang keluarganya apatah lagi mahui membawa kamu berjumpa ibu bapanya. Ini sememangnya perkara yang sering berlaku. tetapi harus di ingat juga ada kalanya mereka ada mengajak tetap ajak ajak ayam sahaja. Mulut kata ya dalam hati tidak.


Artikel ini diperolehi dari Virtual Friends

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

13 comments:

MofizPutra.com said...

mujur den tk tergolong dalam kalangan kasanova..hahah.. sb den tk hemsem..hahaha..

nazree fazley said...

hahaha....
yeke xensem....
pelik jerk...
bkn cm anuar zain ker...
haha...

MofizPutra.com said...

hahahah.. anuar zain? ihsk2 takburnye bunyi hahahah... tkde hemsemnye ..klu hemsem cm artis ke, cm ape aje yng hemsemlah..hahah

nazree fazley said...

hahaha...bkn sy gtau la...tp tah sape tah yg gtau...
bkn ke nk jd model kerz...hihi...

TeKnologi&Inovasi DLm Pendidikan said...

salam ni blog teknologi dalam pendidikan yea _ Apiez

FAIZAL_DEBOT said...

nak naye.. en.. megat yg no berapa.. ahaha.. just joking... :)

nazree fazley said...

owh...sy yg ke lima kowt..haha....
entah la...xde dlm list...hihi....

MofizPutra.com said...

hahahahah (gelak guling2) hahah.. emmm.. saje dtg gelak tension stduy..hahah

nazree fazley said...

cettt~
g baca nota la...padahal xtau nk baca pe...
blagak la plak aikk..hihi....

Allgreen said...

Pokcik rasa betullah tu... sebab kalu diawal perkenalan buat selamba dlm serbaserbi orang tak layan... Dah2 kena buat skrip sikit... lama-lama penat berlakon terbongkar wajah sebenar... heh heh heh..!

Miera Aziz said...

hahahaha. someone cam same je ngn sume ciri2 ni.

nazree fazley said...

sama la tue kan miera...!!
hihi...
tp bkn aku kn...hihi...

chipsmore said...

Mmg nk kena ni..itu monyet..huhu

VIDEO

ENTER-TAB1-CONTENT-HERE

RECENT POSTS

ENTER-TAB2-CONTENT-HERE

POPULAR POSTS

ENTER-TAB3-CONTENT-HERE
 

ZOOM IN Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha