Thursday, March 4, 2010

SIKAP MANUSIA



di petang yg indah...ingin pergi ke sana lagi...




aku xtau la nk ckp pe....
dh 22 tahun aku hidup nie
pada usia remaja nie mcm2 dugaan aku tempuh
yg paling aku xsuka tue...
ada la beberapa makhluk ciptaan Tuhan nie kn....
dah dpt sesuatu then terus bla...
pas2 larikan diri dr aku..
ada plak tue pinjam duit pas2 hilang tah kemana...
ada gk yg nk something dr aku pas2 dh dpt tinggalkan...
xphm btol ngan perangai sume manusia di dunia nie...


p/s: kepada semua kengkwn aku yg memahami aku thanx byk2...sayang korunk...

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 comments:

VIDEO

ENTER-TAB1-CONTENT-HERE

RECENT POSTS

ENTER-TAB2-CONTENT-HERE

POPULAR POSTS

ENTER-TAB3-CONTENT-HERE
 

ZOOM IN Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha