Wednesday, February 10, 2010

Majlis Khawin + olok2...haha....







xtau la nk ckp apa...time org pkai je songket tros imaginasi manusia kata org tue khawin...
padahal xsume tue betul....
klau khawin pon bholey...
haha...
cite yg sebetulnya aku jd emci la tok majlis makan mlm sempena Pembukaan Karnival Sukan Mahasiswa Negeri Sembilan dan Penyerahan Anugerah Cemerlang Kelas Pertama Negeri Sembilan bersama-sam YAB Dato' Seri Utama Haji Mohamad bin Haji Hasan, Menteri Besar N9.
pada mlm tue aku adalah org yg paling nurveous, cuak, takut, mcm2 la...
dah la xbuat reharsal penuh aritue..
tmbh pulak dgn hujan lebat ptg tue...
aduyaiii...dugaan time tue..
tarikh nie aku xkan lupakan iaitu 5hb Februari 2010..
aku jd emci tok majlis bersama2 MB N9..
selepas upacara majlis...aku lega yang amat..
bukan mlm tue je aku jd emci...
mlm sabtu tok mini konvensyen dan juga penutupan suknes@u..
juga minx maaf la kt post program mmg xdpt nk tolong korunk kt padang...
suknes@u kali nie aku mmg xdpt turun pdg...
bz ngan protokol n juga publisiti the best...
hihi..
satu pengalaman yang indah xkn kulupakan sampai bila2 bersama2 adik2 pomanih...
Pomanih Totap di Hati..

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

5 comments:

Hazieyati said...

gambar no. 2 tu, aku ngan buhari nampak mcm bodyguard ko plak.. haha
Papepon, Publisiti the best..=)

MofizPutra.com said...

nice pic... selamat pengantin baru...hahahaa

nazree fazley said...

yatie: haha...a'ah kn...xpela..korunk konon nyer dtg mjlis kawen aku la...xpe2..mkn2...haha...

apiz: sengettt la...hampeh tolll...

nur H.A.N.A samsudin said...

ohh tidakkk mgapa baruku pasan mende ni... menci3... hohoho
(pending tul la...)
tapi... ko kawen dgn aku ke? hakhakhak *gelak guling2*
apesal gmbr groom byk drpd bride??? xpuas ati tawwww

Sayyidi said...

SunGGuh PADAN!! huhu

VIDEO

ENTER-TAB1-CONTENT-HERE

RECENT POSTS

ENTER-TAB2-CONTENT-HERE

POPULAR POSTS

ENTER-TAB3-CONTENT-HERE
 

ZOOM IN Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha