Monday, July 13, 2009

Pidato Hasil 2006 Peringkat Negeri..


Satu pencapaian yang cukup membanggakan diriku...aku adalah salah satu peserta favourite yang ditunggu-tunggu oleh kebanyakkan org... terdapat 15 org peserta dan aku org yg ke 13..mungkin nombor tersebut membawa tuah kpd ku dan aku dinobatkan sebagai Johan Pidato Hasil 2006 Peringkat Negeri Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur... tak disangka2 berkat doa kedua ibu bapa ku, akhirnya aku telah membawa pulang dua set komputer, wang tunai RM1000 dan juga trofi... tp... satu set komputer adalah milik sekolah dan satu set lg milik peribadi..hehe...
Selepas itu, aku wakil KL untuk ke peringkat kebangsaan..mungkin xde rezeki aku kalah hanya berada di tmpt keempat...papepon aku ckop berbangga dgn pencapaian aku dan kini aku yakin dgn diri aku sendiri...



sewaktu menberi ucapan selepas dinobatkan sbg Johan Keseluruhan...huhu....sedih la plak....

menerima replika cek yg berjumlah RM1000...hehe...masyuk...

di depan Auditorium Tourism Malaysia...

dlm auditorium...nervous seh....

sempat lg tersenyum..hehe...inilah aku yg murah dgn senyuman..sape yg xkenal aku akan mengatakan aku nie sombong...padahal aku seorg yg peramah..ewah....hehe...

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 comments:

VIDEO

ENTER-TAB1-CONTENT-HERE

RECENT POSTS

ENTER-TAB2-CONTENT-HERE

POPULAR POSTS

ENTER-TAB3-CONTENT-HERE
 

ZOOM IN Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha