Wednesday, July 15, 2009

SAHABAT SEJATI...


Ingin bercerita pasal SAHABAT nie mmg byk n pjg berjela2... Dlm perjalanan hdop aku nie, pelbagai kwn dan teman aku ada... Al-maklum lah, aku nie mmg merantau dr kecik sehinggalah sekarang...dan tak hairanlah aku ramai kawan... Lebih2 lg aku nie seorg yg peramah n senang didekati... Ramai kwn yg aku rasa akan kekal sehinggalah kami abes blaja nnt di UKM nie..
ada 3 org sahabat baik ku setakat nie...antaranya ialah Hizazul Khan, Ridzuan, dan Wan Mohd Hafiz... myb kami berempat serasi bersama...
wah cm lagu ajai n nurul kn...hehe...zaman aku di sekolah menengah adalah seorg sahabat baikku tp kami dh lost contact setelah aku berpindah ke KL... Kdg2 aku teringin tok balik ke Swak sbb nk berjmp kwn2 masa sekolah dulu...tp ada seorg je kwn yg dr Swak sehingga skunk kami masih berhubung... dia ialah Maizaitul Akmal... MOga2 pd masa yg akan dtg sahabat2 aku nie xlah lost contact kn...hehe... SYG KORUNK..HEHE....


haha..zaman muda pic nie...aku n Mai...time tahun 2006....
nielah Ridzuan Faizullah - picture above..

Hizazul Khan...-bawah nie....

Wan Mohd Hafiz...

nielah shbt karipku sehingga sekarang...hehe....Tq all of u...

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

4 comments:

ziha said...

hehe..muke innocent jer kan??he3 xnk letak gambar kekasih ke??? he3..jeles tau si dia klu u ltak gba kwn karib jer..hehe

nazree fazley said...

hehe...mne de gf la..xde pon yg special..xterpikir pon lg..hehe..

ziha said...

Ooo..ye ker?
hoho..xpela..mgkin nazree malu2 nak expose kan? hehe..

Putra said...

hahahha.. malu nk expose?? wah tak caye den.. selama ni duk expose tu...hahahhh

VIDEO

ENTER-TAB1-CONTENT-HERE

RECENT POSTS

ENTER-TAB2-CONTENT-HERE

POPULAR POSTS

ENTER-TAB3-CONTENT-HERE
 

ZOOM IN Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha