Monday, July 13, 2009

Pengalaman di Genting...





bus nie no flat die JJD....sah2 no falt johor....hehehe...kantoi....



bersama2 member2 baikku di UKM....sayang kt korunk.....
hehe.....



kacak ke mamat nie....hehe....

nie nak bercerita pasal g genting nie mmg menyeronokkan....jujur aku katakan akulah org yg paling penakut time naik cable car ke puncak atas genting...
masya Allah....tinggi nyer...mmg gayat gler la...hanya lagi 4 org kwn2 ku yg tau cmner aku time tue....
time kt genting plak...tinggal la aku sorang xmain pe games yg lambung org tue..cuak seh...
namun, aku beranikan diri gk main roller coster...rasa cm nk terkencing n pecah perut la...hahaha...klaka nyer aku kn....
btw, pengalaman g genting mmg xkn ku lupakan...seronok sgt....

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 comments:

VIDEO

ENTER-TAB1-CONTENT-HERE

RECENT POSTS

ENTER-TAB2-CONTENT-HERE

POPULAR POSTS

ENTER-TAB3-CONTENT-HERE
 

ZOOM IN Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha